fredag 8 januari 2010

Nya smycken


Det är så kallt ute men en liten promenad blev det idag. Sedan har jag fotograferat de nya smycken jag har tillverkat. Håller på att uppdatera min hemsida, kommer med tiden att göra om den. Just nu är det lite mycket som måste ordnas innan jag åker in för operation. Kommer arbeta om två veckor ute hos en kund i fyra veckor. Det blir skönt att tänka på något annat. Igår ringde jag till Vårdguiden för att höra vad som gäller med vårdgarantin. Fick svaret att det inte gäller för mig eftersom det är special. Typiskt! Nu har jag väntat sedan november förra året, på grund av att det är en ny remiss lägger man på 3-4 månader till ovanpå det gamla. Tänk på det om ni blir runt slussade till olika landsting då gäller inte vårdgarantin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar